Το σφύριγμα του «Εβραϊκού φιδιού», ακούγεται όλο και πιο δυνατά, σε όλο το παγκόσμιο βασικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα… αποβλάκωσης, που εμπορευματοποιείται και διαμορφώνει πλέον την πνευματικότητα των λαών, εκπαιδεύοντας τη συνείδηση!!!
Τα σχολεία μας έγιναν κέντρα αναρχίας, μηδενισμού, απογοητεύσεων και ναρκωτικών, για να σκοτώνουν τα παιδιά μας.
Η νεολαία γενικά, που λόγω του ηθικού ξεπεσμού απεικονίζει ένα κλίμα ηθικής καχεξίας, μετατράπηκε σε νεο-λέρα, σε «γενιά του χάους», διότι φθάρθηκε από το ισοπεδωτικό δημόσιο «εκπαιδευτικό» σύστημα και την τηλεόραση, που καλλιεργεί ψευδαισθήσεις και δεν είναι πλέον ικανή να συνειδητοποιήσει το «λαμπρό μέλλον», που μας περιμένει όλους.
Τους ρωτάς τι έγινε την 25η Μαρτίου του 1821 κι απαντούν ότι: «τότε εμείς οι Έλληνες, είπαμε το... ΟΧΙ στους Ιταλούς!!! Το μυαλό τους είναι αλχημικά μεταλλαγμένο.
Όλοι θέλουν να γίνουν μοντέλα, ηθοποιοί, τραγουδιστές ή να παίξουν στα σατανόητα «Big Brother», «bar», «fame story», «φάρμα» για να κερδίσουν τα εύκολα λεφτά. Αρνούνται την προσπάθεια να σπουδάσουν, διότι δε βρίσκουν νόημα σε μια προσπάθεια, που στενεύει τον ορίζοντά τους στο εισόδημα. Αν προσέφερε η εκπαίδευση ένα ευγενικό ιδανικό, τότε θα τους φαίνονταν οι κόποι... ευλογία!
Όλοι βιώνουμε το τραγικό σύμπτωμα της παρακμής, της φτωχής κι ελαστικής συνείδησης και της απουσίας των αξιών, λόγω της διάβρωσής μας, από τους νέους τρόπους ζωής και συμπεριφοράς.
Αλλά και η κοινωνική μόρφωση εξαφανίζεται, διότι:
• Οι ανούσιες ασχολίες οδήγησαν σε σπατάλη του χρόνου ολόκληρης της οικογένειας.
• Οι ενήλικες «αιχμαλωτίζονται» καθημερινά από τα Μέσα Μαζικής «Ενημέρωσης», με κοινωνικά θέματα ευτελούς αξίας και γίνονται …νήπια!!!
• Οι νέοι διδάσκονται τα μαθήματα από... «ολίγον» και
• Η διασκέδαση του κοινού, τώρα πλέον, είναι κάτω από το πνευματικό επίπεδο ενός παιδιού 12 ετών!!!
Ποιός θα διδάξει την αξία της ζωής στα παιδιά; Η τσοντοτηλεόραση των διεφθαρμένων σκοτεινών συνεργατών του «μεγάλου αδερφού-εχθρού» ή οι άλλοι παντός είδους απατεώνες;
Η οικογένεια διαλύθηκε και οι γονείς δεν είναι κοντά στα παιδιά. Ο πατέρας δουλεύει σε δύο δουλειές ή κάνει υπερωρίες. Η μητέρα το ίδιο (και αν είναι χωρισμένοι οι γονείς η κατάσταση είναι τραγική).
Κι ο δάσκαλος είναι αναγκασμένος από το αδιάφορο κράτος, να εξηγήσει σε παιδιά του δημοτικού, συνήθως μαθήματα, που θα 'πρεπε να απευθύνονται σε μαθητές της... πρώτης λυκείου, αγνοώντας πολλές φορές αναγκαστικά, τα μαθήματα των θρησκευτικών και της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους.
(Αχ! Έλληνα δάσκαλε σοφέ, που θα μπορούσες να χτίσεις παλάτια ευτυχισμένα! Δυστυχώς, το χρέος της Ιστορίας του Ελληνισμού και του Χριστιανισμού - που έχεις στην πλάτη σου - είναι πολύ βαρύ και πρέπει μόνος σου να το ξεφορτώσεις!!!).
Δυστυχώς, σήμερα τα παιδιά δε μαθαίνουν τίποτε ουσιαστικό, διότι κανείς δεν προλαβαίνει να τα νουθετήσει τι σημαίνει ζωή, σεβασμός, ήθος, αγάπη, οικογένεια, πατρίδα, ιστορία, θρησκεία.
Στα ελληνικά πανεπιστήμια - που έγιναν μαζικά και δεν επιτρέπουν το διάλογο - η Ελλάδα είναι «δεμένη» (αποτελούν ακόμη, μόνιμο στόχο των Εβραιοσιωνιστομασόνων, που κάνουν το… φοιτητομάζωμα και δημιουργούν... Νεογενίτσαρους).
Η βασική δομή τους καταργείται, αφού οι ακαδημαϊκοί απεμπόλησαν για το τίποτε την κλασική παιδεία, οι διανοούμενοι προσπαθούν να μας μάθουν να διαβάζουμε με... κιάλια, οι «ξέρετε ποιος είμαι εγώ;» γέμισαν τα τηλεοπτικά παράθυρα με τις χοιρομούρες τους και οι υπόλοιποι «σοφοί» μάς... τρύπησαν τα τύμπανα των αυτιών μας με τη μεγάλη σιωπή τους!!!
Οι ανθρωπιστικές σπουδές περιορίζονται. Τα σχολεία έχουν γραφειοκρατικοποιηθεί. Ο πολιτισμός εξαφανίζεται. Η παιδεία υποβαθμίζεται και παραμορφώνεται, αφού η ιστορία της γλώσσας καταργείται. Οι πνευματικές δραστηριότητες υπονομεύονται, διότι τα προγράμματα στη δημόσια εκπαίδευση είναι χαμηλής ποιότητας. Η δημιουργικότητα αποθαρρύνεται.
Τα «ταλέντα» οδηγούνται υποχρεωτικά στην πλήξη και πολλοί διπλωματούχοι πανεπιστημίων - ακόμη και με μεταπτυχιακές σπουδές - πάνε «πόρτα-πόρτα» και ζητούν οποιαδήποτε δουλειά - σαν τους ζητιάνους!!!
Η συνεισφορά της εκπαίδευσης στην κατάργηση των κοινωνικών ανισοτήτων αγνοείται και προωθείται μόνο η τεχνική και πρακτική γνώση και η εκλαΐκευση των σπουδών, για να υπάρχουν μόνο οι ευτυχείς ολίγοι, που θα έχουν πρόσβαση στην κριτική σκέψη.
Η οικονομική λειτουργία αναπτύσσεται σε βάρος της διαπαιδαγώγησης σκεπτόμενων πολιτών.
Η προσωπική ευθύνη και η ενεργή συμμετοχή, σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής, δεν υπάρχει κι εμείς συνεχίζουμε να παράγουμε - σε παγκόσμια κλίμακα - μάζες τηλεθεατών, γραφειοκρατών και παιδιά με ελάχιστη φαντασία.
Σε λίγο καιρό, η παραγωγή στελεχών κι εργαζομένων, θα χαρακτηρίζεται από «προσαρμοστικότητα», δηλαδή από υποταγή και από τη μετατροπή τους σε «εργαλεία».
Δυστυχώς χάσαμε τους διανοούμενους ανθρωπιστές, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την ανθρωπότητα και βρήκαμε τους «δοξόσοφους», τους ιδεαλιστές χωρίς ιδέες και τους υλιστές χωρίς υλικό, αυτά τα διφορούμενα πρόσωπα, που έχουν το ένα πόδι στην επιστήμη και το άλλο στο αντικείμενο της επιστήμης, τους σοφούς χωρίς σοφία, με τις όμορφες λογοτεχνικές και τεχνοκρατικές εκφράσεις, που «ανακατεύουν τα πάντα με τα πάντα» και τα κάνουν όλα μια άνοστη σαλάτα! Όλοι βρισκόμαστε μέσα στη δίνη μιας ολικής αναδόμησης με προσχεδιασμένες ανατρεπτικές κατευθύνσεις.
Ξύπνα λαέ!!! Οι πρυτάνεις και οι καθηγητές των, θα ενημερώνονται και θα εξαρτώνται εξ ολοκλήρου, από τη νέα υπερκυβέρνηση.
Έρχονται οι... σατανοπαιδαγωγοί με νέα προγράμματα που:
• Θα καταργήσουν και τις δικές τους μηχανορραφίες, για να μη χρησιμοποιηθούν ενάντια στην υπερκυβέρνησή τους.
• Θα καταργήσουν τα πανεπιστήμια, τα οποία χρησιμοποίησαν στο παρελθόν με επιτυχία για τη στρατολόγηση συνωμοτών (τους Νεογενίτσαρους), που είναι μεγάλη συγκεντρωτική δύναμη και θα ιδρύσουν νέα, ελεγχόμενα και υπό νέα μορφή.
(Ξύπνα λαέεε!!! Ξεκίνησαν ήδη την κατάργηση των πανεπιστημίων, αφού τα εξισώνουν με τα... ΤΕΙ).
• Θ’ αποκλείσουν το πολιτικό δίκαιο από τη διδασκαλία και οτιδήποτε αφορά πολιτικά ζητήματα.
• Θα καταργήσουν τον κλασικισμό, καθώς και κάθε μελέτη της αρχαίας ιστορίας.
• Θα προσπαθήσουν να διαγράψουν, απ’ τη μνήμη των ανθρώπων τις αλχημείες, που έχουν κάνει από καταβολής κόσμου, συμπεριλαμβανομένης και της σταύρωσης του Χριστού.
• Καταργούν και θα καταργούν συνέχεια, κάθε ελεύθερη μόρφωση, φιλοσοφώντας άγνωστες νέες θεωρίες, με απώτερο στόχο τον πνιγμό της σκέψεως, δια της μεθόδου: «Διδασκαλία με σταθερές ή κινούμενες εικόνες» μέσα από την τηλεόραση και τα νέα ψυχοφθόρα ηλεκτρονικά παιχνίδια, για να μεταβάλουν τους λαούς του κόσμου, σε πειθήνια ζώα, μη σκεπτόμενα και αναμένοντα, την παράσταση των πραγμάτων με εικόνες, για να καταλάβουν.
Τρόπος ζωής, δηλαδή, βγαλμένος σαν από σενάρια νοσηρών και φαντασμένων συγγραφέων!!!
Επιτέλους τέλος στους πανούργους σκοταδιστές υπηρέτες του σατανά:
• Που θέλουν να σατανεκπαιδεύσουν, ακόμη και... τη συνείδηση, για να αιχμαλωτίσουν τη σκέψη!!!
• Που θέσπισαν «εκπαιδευτικά» προγράμματα της Νέας Εποχής, όπως το θεατρικό εργαστήρι, αισθητική αγωγή, χοροκίνηση, μουσικοκίνηση, διαλογισμό - έλεγχο του νου, ασκήσεις γιόγκα και τόσα άλλα, ώστε να υπάρχει ο συνεχής εθισμός στην εμπειρία της φαντασίας της διαίσθησης.
• Που με τις τεχνικές μεταλλαγής συμπεριφοράς, θέλουν να εξαρτήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας και να τα διαμορφώσουν έτσι, ώστε να είναι έτοιμα να μεταμορφωθούν πνευματικά σε παγκόσμιους πολίτες, που θα έχουν νέα οικουμενική συνειδητότητα!!!
• Που θέλουν να φτιάξουν νέα ειδικά σχολεία, που θα παραμένουν ανοιχτά, από το πρωί έως το βράδυ, για ν’ απασχολούν τα παιδιά μας ακόμη και από... τριών μηνών έως δεκαοκτώ ετών, για να μπορέσουν να δημιουργήσουν τα διεθνή παιδιά του μέλλοντος (θέλουν δηλαδή, τα παιδιά να μένουν καθημερινά πολλές ώρες μακριά από τους γονείς τους, που δουλεύουν και θα δουλεύουν και με υπερωρίες, για να τα θέσουν κάτω από την πλήρη διαπαιδαγώγηση κι επιρροή του κράτους).
Γι’ αυτό έφτιαξαν τα φροντιστήρια στα γυμνάσια και τα Λύκεια.
Ξύπνα γονιέ επιτέλους και δες τις πρώτες σατανικές διαφημίσεις, αν δε με πιστεύεις. Δες τι διαφημίζουν στις μέρες μας.
Η Διαφήμιση:
«Ποιός θα σε βοηθήσει περισσότερο στο Λύκειο, από το ίδιο το Λύκειο; Πρό-γραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης ΔΩΡΕΑΝ! Ενισχυτική διδασκαλία από τα Λύκεια και τα Τ. Ε. Ε»
• Που θέλουν να βάλουν κρατικό έλεγχο ακόμη και στα ιδιωτικά σχολεία και τα ιδιαίτερα μαθήματα!!! Γι’ αυτό απαγόρευσαν στους καθηγητές των Λυκείων τα ιδιωτικά μαθήματα. Τέρμα δηλαδή στα ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια, όπως τα γνωρίζαμε!!!
(Έρχονται τα διαβολοσχολεία, τα διαβολοφροντιστήρια και οι διαβολοδιδάσκαλοι, που θα διδάσκουν την ασέβεια, το μίσος, την απείθεια των νέων προς τους γονείς, την αχαριστία και γενικά την κακία (το διαβάζετε και δεν το πιστεύετε, είμαι σίγουρος. Τι βλακείες γράφει αυτός εδώ, θα λέτε τώρα... Δυστυχώς λαέ, είναι αλήθεια και μακάρι να ήταν μόνον αυτά... Ήδη διαφημίζουν κάποιο προϊόν με σλόγκαν: μην το πείτε στους μεγάλους).
• Που θέλουν να... επανεκπαιδεύσουν όλους τους εκπαιδευτικούς και τους διοικητικούς υπαλλήλους σε νέες εκπαιδευτικές μεθόδους και να μετατρέψουν μερικούς απ’ αυτούς, σε σατανοδιδασκάλους, που θα χρησιμοποιούν τεχνικές τροποποίησης συμπεριφοράς και θα διδάσκουν τέτοιες μεταλλαγμένες καταστάσεις συνειδητότητας στα παιδιά μας, που θα βλέπουν Ελληνική Σημαία ή χριστιανό κληρικό ή οποιοδήποτε χριστιανό και θα θέλουν να τους κάνουν κομμάτια!!!
• Που θα προσλαμβάνουν όλων των ειδών τους ανώμαλους για να διδάσκουν, να συμβουλεύουν και να ενθαρρύνουν τα παιδιά μας στο λεσβιακό, στον ομοφυλόφιλο ή στον αμφιφυλόφιλο τρόπο ζωής, όπως γίνεται ήδη σε μερικά γυμνάσια στην Αμερική, όπου διδάσκονται οι μαθητές εκτός άλλων και πώς να κάνουν έρωτα σε πτώματα ή σε ζώα, ενώ τους μοιράζονται προφυλακτικά, ελεύθερα και δωρεάν (ποιος ξέχασε την καθηγήτρια, που ήταν... έμπορος ναρκωτικών; ποιος ξέχασε Γυμνασιάρχη και καθηγητή, που ασελγούσαν πάνω σε... 12χρονες; ποιος ξέχασε την καθηγήτρια, που αποπλανούσε τη... μαθήτριά της);
• Που θα εκπαιδεύσουν ακόμη και τους γονείς να γίνουν... δάσκαλοι, ν’ αλλάξουν την παραδοσιακή νοοτροπία και τις πολιτικές πεποιθήσεις τους, για να συμβαδίζουν με όλα τα σχολικά προγράμματα και να ταυτιστούν απόλυτα, με τη νέα... αταξία πραγμάτων (έτσι, οι γονείς θα πέσουν στο επίπεδο των απλών ανα-παραγωγών και υποτελών κηδεμόνων).
• Που θα μετατρέψουν τη βιβλιοκεντρική διδακτική στρατηγική, σε προφορική, κάνοντας μόνον προφορικές ασκήσεις ευφυΐας (σιγά-σιγά, δε θα υπάρχει ούτε ή γραφή, ούτε η ορθογραφία, ούτε η γραμματική, ούτε αναγνωστικά βιβλία).
• Που θα απαγορεύσουν την Αγία Γραφή και την προσευχή στα σχολεία (πού βλέπετε τελικά το περίεργο για τη βία, που είναι ανεξέλεγκτη στα σχολεία;)!
Επιτέλους Γονείς, ξυπνήστε, διότι τα παιδιά χρειάζονται γονική επίβλεψη και:
• Ζητήστε να φτιαχτούν χριστιανικά σχολεία.
• Καθιερώστε στενές και αγαπητές σχέσεις με τα παιδιά σας.
• Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να σας εκμυστηρεύονται τα πάντα και να μη σας φοβούνται.
• Διδάξτε τα την Αγία Γραφή.
• Προσευχηθείτε γι’ αυτά.
• Πηγαίνετέ τα συχνά στην Εκκλησία του Κυρίου.
• Μην ανησυχείτε, διότι ο Θεός μας υποσχέθηκε, ότι θα είναι μαζί μας μέχρι της συντέλειας του αιώνος και
• Πάρτε τηλέφωνο κάποια ηλίθια και ανεγκέφαλα «παιδάκια», που αποφοίτησαν χθες από το Λύκειο, που πήραν ένα μικρόφωνο και παριστάνουν τους ειδικούς αναλυτές δημοσιογράφους και πέστε τους να το «βουλώσουν» επιτέλους, αφού έχουν τραγική άγνοια για το τι γίνεται και τι θα γίνεται στα σχολεία μας.