Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Λαϊκισμός Παυλόπουλου με τις υπουργικές λιμουζίνες

Όταν η κυβερνητική πολιτική εμφανίζει έλλειμμα, τότε οι πρωτοκλασάτοι υπουργοί αναλαμβάνουν να το καλύψουν με φθηνό και επικίνδυνο λαϊκισμό. Πρώτος στο χορό του λαϊκισμού ο κ. Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος αποφάσισε να αντικαταστήσει όλα τα κρατικά αυτοκίνητα και μεταξύ αυτών και τις υπουργικές λίμο , με τη μέθοδο του leasing.

Με το αστείο επιχείρημα ότι η συντήρηση του υπουργικού στόλου αυτοκινήτων είναι ακριβή και άρα στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο τόπος πρέπει η κυβέρνηση να δώσει το μήνυμα του περιορισμού της σπατάλης, στέλνει στον ΟΔΔΥ τις υπουργικές Mercedes.

Όχι βέβαια πως οι υπουργοί θα υποχρεωθούν στη χρήση των μαζικών μέσων μεταφοράς. Ο «οικονόμος» κ. Παυλόπουλος, θα τους τα αντικαταστήσει μέσω leasing. Κατά το σκεπτικό δε της απόφασης του, τα νέα αυτοκίνητα θα κάνουν εξοικονόμηση σε καύσιμα και θα συμβάλλουν στον περιορισμό της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος καθ’ ότι αυτά θα είναι νέας γενιάς υβριδικά αυτοκίνητα.

Το ίδιο θα συμβεί και με τα 10.000 κρατικά αυτοκίνητα των διαφόρων υπηρεσιών και οργανισμών.

Αυτό που αποφεύγουν να μας πουν ο κ. Παυλόπουλος και οι σύμβουλοι του είναι ότι:

-Η μέθοδος της χρονομίσθωσης είναι ένας πανάκριβος τρόπος χρήσης αυτοκινήτου

-Τα υβριδικά μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά είναι πανάκριβα ,ελάχιστα και μάλλον θα δούμε ένα στόλο με τα σούπερ ντουπερ Lexus. Το ίδιο άλλωστε, έκαναν και οι περισσότεροι των βουλευτών.

-Η αξία του προς δημοπράτηση κρατικού στόλου θα είναι μηδαμινή σε σχέση με το μηνιαίο κόστος πληρωμής στις εταιρείες leasing

-Οι μόνες κερδισμένες απ’ αυτή την απόφαση θα είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι εισαγωγείς και οι τραπεζικές εταιρείες χρονομίσθωσης



Αν ήθελε ο κ. Παυλόπουλος και οι συν αυτώ να στείλουν ένα ουσιαστικό μήνυμα στην κοινωνία έπρεπε να καταργήσει εντελώς τα υπουργικά αυτοκίνητα και να πηγαίνουν οι υπουργοί, υφυπουργοί, γραμματείς και φαρισαίοι, στο γραφείο τους όπως όλος ο κόσμος.

Με το ιδιωτικό αυτοκίνητο τους ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Όταν όμως ο φθηνός λαϊκισμός παίρνει τη θέση πολιτικής αυτά είναι τα πρώτα βήματα σ’ ένα κατήφορο που έχει πολύ δρόμο ακόμα.

Όπως απερίσκεπτη και επικίνδυνη είναι η φημολογούμενη απόφαση μείωσης του φόρο ταξινόμησης των νέων αυτοκινήτων, όταν την ίδια στιγμή επιβάλλεται έκτακτη εισφορά στα εισοδήματα. Μέλημα καμιάς κυβέρνησης δεν πρέπει να είναι η διάσωση 5-10 εταιρειών εμπορίας αυτοκινήτων όταν η χώρα βουλιάζει. Δεν θα πάμε να σώσουμε εμείς τις χώρες που έχουν αυτοκινητοβιομηχανίες όταν το δικό μας έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών, καταγράφει ιστορικά χαμηλά.

Την ελληνική παραγωγή και τον τουρισμό πρέπει να στηρίξουμε πρώτα και μετά όλα τα άλλα.

Στο κάτω-κάτω αν κάποιος εν μέσω οικονομικής κρίσης θέλει να αλλάξει και αυτοκίνητο, έ τι να κάνουμε, ας το πληρώσει!