Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Στον Κόλπο του Άντεν πειρατές κατέλαβαν ένα ελληνικό πλοίο


Στον Κόλπο του Άντεν στα ανοικτά των ακτών της Σομαλίας κατελήφθη το ελληνικό πλοίο "Τιτάν" με 24 μέλη πληρώματος.

Όπως ανέφεραν το βράδυ της Παρασκευής, οι εκπρόσωποι του Ελληνικού Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, πειρατές κατέλαβαν πλοίο που μεταφέρει φορτίο σιδήρου στη Νότια Κορέα από ένα από τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας.

Οι έλληνες λιμενικοί βρίσκονται σε επαφή και άμεση συνεργασία με τον Θάλαμο Επιχειρήσεων της Κουάλα Λουμπούρ.

Στο πλήρωμα του πλοίου της εταιρείας «Albamare City», ανήκουν τρεις Ελληνες, ο καπετάνιος, ο υποπλοίαρχος και ο Α' Μηχανικός.