Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Αποκλήρωσε την κόρη της, Ναταλία Λιονάκη

Πήρε την πιο σκληρή απόφαση της ζωής της, αλλά δεν το μετανιώνει. Η μητέρα της Ναταλίας Λιονάκη, η κυρία Ευγενία, όπως είχε προειδοποιήσει πρώτα στο gossip-tv όπου είχε μιλήσει πριν από λίγο καιρό, αποκλήρωσε την κόρη της. Το όνομά της δεν αναφέρεται πουθενά πλέον στη διαθήκη της. Μπορεί να ακούγεται ακραίο, όμως για εκείνη ήταν αυτό που έπρεπε να κάνει.

Η στάση της ηθοποιού, που το καλοκαίρι εγκατέλειψε τα εγκόσμια και αφιερώθηκε στον Θεό, σε μοναστήρι στην Κρήτη, οδήγησε την κυρία Τζένη να πάρει αυτή την απόφαση. «Δεν έχω καμία επικοινωνία με την Ναταλία. Την έχω αποκληρώσει. Δεν θα μπορούσα άλλωστε να κάνω και διαφορετικά αφού όλο μου το βιός θα κατέληγε στους παπάδες. Να τα πάρουν αυτοί; Για ποιο λόγο; Εγώ δεν ξέρω πότε θα πεθάνω άλλωστε, μόνο ο Θεός.Ένα εγκεφαλικό να πάθω, πάει. Την απόφαση αυτή την πήρα πριν από τρεις μήνες, ύστερα από πολλή σκέψη. Για να τη σπουδάσω χάλασα μισή περιουσία και για να τη μεγαλώσω όπως τη μεγάλωσα ξόδεψα επίσης πολλά. Απλώς δεν θέλω να πάρει τα χρήματά μου ο παπάς, ο “αυτοαποκαλούμενος” παπάς, γιατί μόνο παπάς δεν είναι ο “μέντορας” της Ναταλίας» δήλωσε η μητέρα της Ναταλίας.

Και συνεχίζει: «Μπορεί να ακουστεί σκληρό, αλλά η κοπέλα που βρίσκεται εκεί δεν είναι η κόρη μου. Έχουμε να μιλήσουμε περίπου είκοσι μέρες. Ό,τι μπορούσα να κάνω για να τη σώσω, το έκανα. Από εκεί και πέρα σταματώ. Όσο είναι εκεί μέσα, εγώ δεν υπάρχω για εκείνη. Της είπα ότι απαιτώ να μη μου τηλεφωνήσει όσο θα παραμένει στο μοναστήρι και μου απάντησε: “Αφού το απαιτείς, έτσι θα γίνει”».