Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Με ποιο δικαίωμα, κ. Διαμαντοπούλου;...

Από την Κυριακή Κεχίδου

Με ποιό δικαίωμα κ. Διαμαντοπούλου μου καταστρέφεις τη ζωή;‏

Πήρα πτυχίο πριν 19 χρόνια.Είμαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ 5 φορές. Με τα μόρια των δύο τελευταίων κλήθηκα ως ωρομίσθια στην ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ μία ημέρα απόσταση μακριά απ το σπίτι μου. Έφυγα αφήνοντας πίσω μου κατάκοιτη μητέρα στην φροντίδα του άνεργου αδερφού μου και όντας νιόπαντρη

Έφυγα για να μαζέψω μόρια από τα δυσπρόσιτα, προκειμένου να εργαστώ κάποια στιγμή αναπληρώτρια.

Στον κλάδο μου καλούνταν ως τώρα περί τους 100 αναπληρωτές. Και έρχεσαι εσύ κ. Διαμαντοπούλου και μου κάνεις τα 16 μόρια από τα δύο αυτά χρόνια μου στην άγονη γραμμή ούτε 1 μόριο και δίνεις 1 μόριο στην γνώση Η/Υ. ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΜΕ 35ΟΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΡΓΟΥΣΑΝ. Πού θα βρεις να στείλεις κορόιδα απο Σεπτέμβρη στα ξερονήσια και στα δυσπρόσιτα της ηπειρωτικής Ελλάδας, όταν δεν δίνεις μόρια και χρήματα; ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΚΥΡΩΣΕΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ.