Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή «1520».
Στόχος του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, Δημήτρη Σπυράκου, είναι το «1520» να καταστεί ένα τηλεφωνικό κέντρο ουσιαστικός βοηθός της πολιτείας στην απάλειψη φαινομένων αισχροκέρδειας και εξαπάτησης του καταναλωτή.
Για το λόγο αυτό προχωρά στην αναμόρφωση της λειτουργίας του ώστε να εξελιχθεί σε ένα «one stop shop» για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή.