Από τα τηλεοπτικά «παράθυρα», από το δελτίο ειδήσεων του «Αλτερ» ο υπουργός Υποδομών και από το «Μέγκα» ο γενικός γραμματέας Χ. Τσιόκας, κάλεσαν τους ιδιοκτήτες να προσέλθουν στον διάλογο και τελικά το ραντεβού κλείστηκε στον «αέρα» για σήμερα στις 10 π.μ.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θα περιμένει ανταπόκριση από τους ιδιοκτήτες και αν δεν υπάρξει συμφωνία δεν θα διστάσει να αναλάβει πρωτοβουλία και να προχωρήσει σε πολιτική επιστράτευση των ιδιοκτητών για να αντιμετωπίσει την εκρηκτική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην αγορά καυσίμων αλλά και τα άλλα σοβαρά προβλήματα που έχουν δημιουργήσει οι κινητοποιήσεις.
Το σχέδιο προβλέπει «καρότο» προς τους ιδιοκτήτες, όπου στα γνωστά φορολογικά κίνητρα και την ένταξη στα κίνητρα του αναπτυξιακού νόμου περιλαμβάνεται πλέον και το ενδεχόμενο να δοθεί σε κάθε άδεια άλλη μία. Εχει όμως γίνει και η προετοιμασία σε περίπτωση άρνησης να προχωρήσει η επίδοση των προσκλητήριων για λήξη της κινητοποίησης με ποινή την ανάκληση της άδειας του οχήματος.
Χθες το πρωί είχε διαφανεί κάποιο ενδεχόμενο συνεννόησης των ιδιοκτητών με το υπουργείο, μετά την πρωτοβουλία που είχε αναλάβει ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κ. Μίχαλος, την οποία όμως απέρριψαν οι απεργοί. «Τον ευχαριστούμε, αλλά εμείς περιμένουμε πρόσκληση από το υπουργείο», δήλωσε στην «Ε» ο Γ. Τζωρτζάτος, εκπρόσωπος της συντονιστικής επιτροπής των ιδιοκτητών οχημάτων Δ.Χ. Κατηγόρησε το υπουργείο ότι τους αιφνιδίασε ως προς τον χρόνο προώθησης του νομοσχεδίου και επίσης ότι υποχώρησε σε σχέση με τη μεταβατική περίοδο που αρχικά είχε οριστεί σε πέντε χρόνια.
«Υπήρχε καθημερινή ενημέρωση από τον γενικό γραμματέα», είχε διαβεβαιώσει ο Δ. Ρέππας στη συνέντευξη Τύπου της Δευτέρας, που τόνισε ότι δεν υπήρχαν περιθώρια διαπραγματεύσεων και η μόνη εναλλακτική λύση ήταν να μην υπάρχει μεταβατική περίοδος.
«Κάναμε αγώνα για να κερδίσουμε την τριετία», επαναλαμβάνει σε όλους τους τόνους ο υπουργός που θεωρεί ότι σε αυτή την κρίσιμη για την Ελλάδα περίοδο «όλοι κάτι χάνουμε για να κερδίσει η χώρα».
Χ.ΤΖ.