Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

το γόνυ τής ψυχής και του σώματος υποκλίναντες, ανυμνούμεν Σε...

Αυτή την χάρη, αυτήν την δωρεά, την έστειλες με τρόπο πολύ πιο φανερό, την ημέρα της Αγίας Πεντηκοστής, στους αγίους μαθητές και αποστόλους Σου, αφού εγέμισες το στόμα τους με την χάρη, πού τους έδωκαν οι πύρινες γλώσσες. Και τότε όλοι εμείς, άνθρωποι από διαφρετικά έθνη, ακούσαμε από το στόμα τους, με τα ίδια τα αυτιά μας, και στη δική μας γλώσσα, ποίος είναι ο αληθινός Θεός.

Και από τότε:
Το φως του Ααγίου Πνεύματος μάς φώτισε.

Απαλλαγήκαμε από το νοητό σκοτάδι.

Πάψαμε να έχωμε ψεύτικη θρησκεία και να ζούμε στην πλάνη!

Ναί, από τότε, που με τρόπο αισθητό στα φυσικά μας μάτια, διένειμες στους αποστόλους Σου τις πύρινες γλώσσες εμάθαμε να πιστεύωμε σε Σένα.

Τότε φωτισθήκαμε, το πιστεύομε, και το ομολογούμε, ότι Συ είσαι ο Θεός μας.

Συ, μαζί μετον Πατέρα και με το Άγιο Πνεύμα, ο ένας Θεός μας, μία Θεότης, μία Δύναμη και μία Εξουσία.

Συ λοιπόν Κύριε, το απαύγασμα της Δόξης του ανάρχου Πατέρα μας, ο απαράλλακτος και αμετακίνητος χαρακτήρας τής Ουσίας Του, η πηγή της Χάρης και τής Σοφίας, άνοιξε μου, του αμαρτωλού, τα χείλη. Και δίδαξε, πώς και για τι πρέπει να προσεύχωμαι.

Σύ ξέρεις πόσες είναι οι αμαρτίες μου! Αλλά η ευσπλαγχνία Σου θα τις νικήσει, όσες κι αν είναι! Να,στέκω μπροστά Σου με φόβο! Και ρίχνω την απόγνωση τής ψυχής μου στην απεραντωσύνη του ελέους Σου.

Κυβέρνησε την ζωή μου, Κύριε, συ που κυβερνάς ολόκληρη την κτίση, Συ που μέσα στην τρικυμία της ζωής αυτής είσαι το ήρεμο λιμάνι μας. Αξίωσε με να μάθω τον δρόμο σου και να τον βαδίζω!
Δώσε μου Πνεύμα σοφίας να κυβερνάει την σκέψη μου.

Δώσε μου Πνεύμα συνέσεως, σε μένα τον ανόητο.

Κάμε να έχω Πνεύμα ευλαβείας και φόβου Θεού σε όλες μου τις πράξεις και τις ενέργειες.

Δώσε μου το Πνεύμα Σου το ευθές βαθειά μέσα στον ψυχικό μου κόσμο!

Δώσε μου το ηγεμονικό Σου Πνεύμα,να κυβερνάει και να στηρίζει τους λογισμούς μου και τις σκέψεις μου, που όλο και μού ξεφεύγουν!

Γιατί μόνο έτσι,Κύριε, μόνο αν κάθε ημέρα, και στο κάθε μου βήμα, οδηγούμαι από το Πνεύμα Σου το άγιο, θα γίνω άξιος να τηρώ τις εντολές Σου, και να φέρνω συνεχώς στη μνήμη μου την ένδοξη Δευτέρα Παρουσία Σου,που θα έλθεις, να μάς κρίνεις κατά τα έργα μας!

Μη με αφήνεις, Κύριε, να με ξεγελάνε οι πρόσκαιρες και φθαρτές απολαύσεις τού κόσμου τούτου αλλά βοήθησε με, να επιθυμώ να απολαύσω τους θησαυρούς της μέλλουσας ζωής.
Σύ Κύριε,μάς το είπες: ότι κι αν ζητησει ο καθένας μας στο Όνομα Σου, θα το πάρει οπωσδήποτε από τον συναϊδιο Πατέρα Σου.

Και γι΄αυτό, και εγώ ο αμαρτωλός, σήμερα, που εορτάζομε την επιφοίτηση του αγίου Σου Πνεύματος,σε ικετεύω: Όσα Σού ζήτησα για την σωτηρία μου, δώσε μου τα.

Ναί, Κύριε, πλουσιοπάροχε και πανάγαθε, μεγάλε Ευεργέτη όλων μας, τόσο ,που μάς δίνεις πάντοτε πιο πολλά από όσα σού γυρεύουμε,Σύ, πάντοτε γεμάτος από ευσπλαγχνία και συμπόνοια, Συ, που έγινες για χάρη μας άνθρωπος, σε όλα όμοιος, εκτός από την αμαρτία και μάς αγαπάς τόσο, που, όταν μας βλέπεις να λυγίζωμε τα γόνατα μας, λυγίζεις και Συ από αγάπη, από ευσπλαγχνία και από καλωσυνη για μάς, και συγχωρείς τις αμαρτίες μας με εμάς που είσαι

Άκουσε από τον άγιο Θρόνο Σου,Κύριε.

Λυπήσου τον κόσμο Σου,Κύριε.

Αγίασε τον λαό Σου.

Φύλαξε τον κάτω από την σκέπη των πτερύγων Σου.

Μη μάς παραβλέπεις.

Μη μάς ξεχνάς. Έργα των χειρών σου είμαστε.

Σε Σένα μόνο αμαρτάνουμε αλλά και Σένα μόνο λατρεύομε. Δεν προσκυνήσαμε ποτέ άλλον Θεό.

Ποτέ δεν απλώσαμε παρακλητικά τα χέρια μας σε άλλον, εκτός από Σένα,Θεό!

Άφησε τα παραπτώματα μας.
Συγχώρησε τις αμαρτίες μας.
Δέξου την ικεσία,που γονατιστοί Σου απευθύνομε.
Άπλωσε μας χέρι βοηθείας.
Και πρόσδεξε την προσευχή μας, σαν θυμίαμα δεκτό και ευαρεστο, που φθάνει ενώπιον της υπεράγαθης βασιλείας Σου με τις πρεσβείες της Πανάχραντης Μητέρας Σου και όλων των αγίων Σου.
Αμήν.