Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Η Θράκη μία νέα Κύπρος

Οι συνεχείς εξελίξεις στην γεωπολιτική σκακιέρα των Βαλκανίων, οι μυστικές διαβουλεύσεις της κυβέρνησης Παπανδρέου με την Άγκυρα, οι δηλώσεις των τουρκοφρόνων της Θράκης περί προσδοκιών «αναγνώρισης» και «απόκτησης δημοκρατικών ελευθεριών» διαγράφουν ένα ιδιόμορφο και άκρως επικίνδυνο ψηφιδωτό για τα επερχόμενα στην χώρα μας και ιδιαίτερα στην Θράκη.

Μιλώντας πρόσφατα με έναν Κύπριο που έζησε τα γεγονότα της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο, αλλά και όλα όσα προηγήθηκαν της εισβολής αυτής, διαπίστωσα πως η «συνταγή» που ακολουθεί η Άγκυρα είναι σταθερή. Και γιατί να αλλάξει την πρακτική και τις μεθοδεύσεις της, άραγε, όταν είναι ιστορικά διαπιστωμένη η… επιτυχία;

«Όταν μπήκαν οι Τούρκοι στην Κύπρο, διαπιστώσαμε κάτι που ήδη γνωρίζαμε, αλλά κανείς δεν ήθελε να αναφέρει καν. Οι Τουρκοκύπριοι είχαν πολεμικά όπλα και οι Ελληνοκύπριοι κυνηγετικά τουφέκια!!! Όλοι μας το ξέραμε πως σχεδόν σε κάθε σπίτι Τουρκοκύπριου υπήρχαν τουλάχιστον 2 έως τέσσερα πολεμικά όπλα, αλλά ποτέ δεν τολμήσαμε να σκεφτούμε τι θα συμβεί εάν… γινόταν κάτι σοβαρό»…


Αυτά μου είπε ο Κύπριος φίλος και με έκανε να παγώσω. Πριν τρεις ημέρες υπήρξε σύλληψη στην Θράκη, ενός τούρκου πολίτη, ο οποίος κουβαλούσε στρατιωτικό πολεμικό εξοπλισμό. Το 1987 στον Πειραιά οι υπηρεσίες ασφάλειας απεκάλυψαν την είσοδο στρατιωτικών πολεμικών όπλων και υλικού, το οποίο είχε προορισμό την Θράκη. Τα σύνορα της χώρας, σήμερα, έχουν γίνει διάτρητα από τους λαθρομετανάστες (και ποιός ξέρει ποιούς άλλους)… Οι φωνές για «γροθιές», για «αγώνα», για «τουρκική Θράκη» (μέχρι σημαία της ανεξάρτητης Θράκης έχουν φτιάξει οι τουρκόφρονες της περιοχής, ενώ ήδη λειτουργεί η «Συμβουλευτική Επιτροπή Τούρκων Δυτικής Θράκης» έχοντας ορκίσει τα μέλη της ως «γκρίζα κυβέρνηση»), συνεχώς δυναμώνουν και επιτίθενται στην Ελλάδα μέσα από όλα τα διεθνή φόρα.

Η Θράκη βρίσκεται στον δρόμο της Κύπρου. Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Εξάλλου, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο τούρκος πρωθυπουργός ήταν σαφής πριν δύο (περίπου) χρόνια, όταν δήλωνε από την Κωνσταντινούπολη αναφερόμενος στους μουσουλμάνους της Θράκης «οι πολίτες μου»… παραβιάζοντας -μέσα από μία καθαρά εχθρική πολιτική ενέργεια- το υποτιθέμενο καλό κλίμα μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας… Και αυτή η δήλωση του τούρκου πρωθυπουργού αποτέλεσε την επίσημη αρχή έμμεσης διεκδίκησης μέρος του Ελληνικού πληθυσμού της Θράκης και της μετατροπής του σε… τούρκους!
Κι ενώ γνωρίζουμε πως στην Θράκη υπάρχουν όπλα, γεγονός που δυναμιτίζει επικίνδυνα το άμεσο μέλλον της περιοχής, καλό θα ήταν να παρατηρήσουμε τι άλλο είναι αυτό που ίσως τοποθετεί σε κατάσταση συναγερμού την συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή της χώρας μας. Και, δυστυχώς, η παρατήρηση καταλήγει στην βάση ελέγχου των μουσουλμάνων που έχει δημιουργήσει η Άγκυρα. Και αυτή η βάση είναι η θρησκεία, το Ισλάμ. Δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε τι ακριβώς είναι το Ισλάμ και εάν είναι μόνο θρησκεία. Δεν θα ασχοληθούμε ούτε με την χρήση του Ισλάμ, ως μέσου προσέγγισης και επηρεασμού των μουσουλμάνων της Θράκης (είναι ένα κεφάλαιο στο οποίο θα κάνουμε εκτενή αναφορά στο κοντινό μέλλον), αλλά θα επικεντρωθούμε σε εκείνη τη μορφή του Ισλάμ που υπάρχει και που δρα κυρίως ως μέσο προστασίας και κάλυψης των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών εντός της Ελληνικής Θράκης και ίσως και στην υπόλοιπη Ελληνική Επικράτεια…

Ιμάμηδες: οι πολιτικοί καθοδηγητές
Πάρα πολλές φορές υπήρξαν καταγγελίες από μουσουλμάνους της Θράκης πως η λειτουργία των ιμάμηδων (μουσουλμάνων ιερέων) έχει ξεφύγει πολύ. Πρόσφατα, στο τεύχος Οκτωβρίου της εφημερίδας Ζαγάλισα αναφέρεται περιστατικό κατά το οποίο ένας μουσουλμάνος διαμαρτυρήθηκε μέσα στο τζαμί επειδή ο ιμάμης έκανε πολιτική προπαγάνδα… Δεν ήταν όμως η πρώτη και δυστυχώς ούτε η τελευταία φορά που θρησκευτικοί εντεταλμένοι επιδίδονται στο «σπορ» της επέκτασης της τουρκικής προπαγάνδας και της εμπλοκής σε θέματα που δεν άπτονται της θρησκείας και των θρησκευτικών τους καθηκόντων… Αλλά, είπαμε πως το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία.

Ο παράξενος πλουτισμός (και μη ελεγχόμενος από τις οικονομικές υπηρεσίες της χώρας) πάρα πολλών ιμάμηδων της Θράκης δημιουργεί έντονα αρνητικά συναισθήματα ακόμη και στους μουσουλμάνους της Θράκης, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι οι Έλληνες μουσουλμάνοι που τολμούν να λένε πως «οι ιμάμηδες τα έχουν καλά με το τουρκικό προξενείο». Χαρακτηριστικό παράδειγμα ύποπτου πλουτισμού αποτελεί ο ίδιος ο ψευτομουφτής Αμέτ Μέτε, ο οποίος ελάχιστη σχέση έχει με την θρησκεία, ενώ είναι πασιφανές πως ο ρόλος του είναι αποκλειστικά πολιτικός και εργάζεται με βασικό γνώμονα την τουρκική προπαγάνδα και τον τουρκικό επεκτατισμό στην Θράκη. Όμως, ακόμη και αυτός ο παράνομος (για αντιποίηση αρχής και όχι μόνο) λίαν προσφάτως έγινε επίσημα αποδεκτός από τον πατριάρχη Βαρθολομαίο…, ενώ δεν δίστασε να συναντηθεί δημοσίως και με τον κύριο Ξυνίδη λίγες ώρες πριν τις εκλογές του Νοεμβρίου.

Οι ιμάμηδες, λοιπόν, είναι σαφές πως εργάζονται μέσα σε συγκεκριμένα μη θρησκευτικά πλαίσια, ανεμπόδιστοι, δημιουργώντας κλίμα θρησκευτικού φανατισμού, το οποίο πολύ εύκολα στη συνέχεια διαχειρίζεται ο τουρκικός προπαγανδιστικός μηχανισμός.
Για όσους, ίσως βιαστούν να εξάγουν συμπεράσματα, καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσουμε πως οι συγκεκριμένες πρακτικές – τακτικές, αποτελούν έργο και είναι αποτέλεσμα προσωπικών αποφάσεων των ιμάμηδων και δεν είναι πρόβλημα που δημιουργεί το Ισλάμ ως θρησκεία. Είναι πρόβλημα που πηγάζει από την τάση του Ισλάμ να «αποδίδει» κοσμικές εξουσίες στους εκπροσώπους του. Δηλαδή, είναι πρόβλημα προσωπικότητας των ιμάμηδων που επιζητούν μία «προκαταβολή» από τον μέλλοντα παράδεισο… Η Άγκυρα, σε αυτή την περίπτωση, φαίνεται ιδιαιτέρως πρόθυμη να καταβάλει αυτή την προκαταβολή, ακόμη και σε μορφή μηνιαίου «επιδόματος» εφ’ όρου ζωής…, αρκεί ο ιμάμης να δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις που επιζητά η Άγκυρα. Δηλαδή, να προπαγανδίζει υπέρ της Τουρκίας μέσω του… Κορανίου!!!

Τζαμιά: Χώροι εκτέλεσης προσευχών ή… κάτι άλλο;
Όμως, οι «διδαχές» του εκτουρκισμού γίνονται μέσα στα τζαμιά, τα οποία λειτουργούν ως γενικότερος πόλος έλξης των μουσουλμανικών κοινωνιών, αφού από τους μιναρέδες οι ιμάμηδες προσεύχονται και καλούν σε προσευχή και τους υπόλοιπους μουσουλμάνους, αλλά και μέσα στα τζαμιά, από το βήμα του θρησκευτικού λειτουργού, οι ιμάμηδες παρακινούν τους πιστούς Έλληνες μουσουλμάνους να αγκαλιάσουν την «μητέρα πατρίδα» που μεριμνά γι αυτούς και για τα δικαιώματά τους…! Βέβαια, ακολουθώντας την γραμμή της Άγκυρας (που βασίζεται σε τραγικά λάθη Ελληνικών πολιτικών επιλογών του παρελθόντος) οι ιμάμηδες ξεχνούν την σημερινή πραγματικότητα, αλλά αυτό είναι «ψιλά γράμματα» μπροστά στον σκοπό της συνένωσης με την Τουρκία.

Επί χρόνια και κάτω από την ένοχη ανοχή της Ελληνικής Πολιτείας (των Ελληνικών κυβερνήσεων και των αρμοδίων υπηρεσιών), στους νομούς Ξάνθης και Ροδόπης χτίζονται συνεχώς τζαμιά, με το αιτιολογικό της επιδιόρθωσης. Παραβιάζοντας τις άδειες που εκδίδουν οι αρμόδιες υπηρεσίες και κάτω από την ανοχή των αστυνομικών υπηρεσιών και των τοπικών αρχών (νομαρχίες, δημαρχίες, βουλευτές), με συστηματικό τρόπο η Άγκυρα έχει διοχετεύσει τεράστια ποσά στην ανέγερση ΝΕΩΝ τζαμιών. (Βέβαια, δεν θα τολμήσω να κάνω οποιαδήποτε σύγκριση με την ανέγερση ορθόδοξων χριστιανικών εκκλησιών στην Τουρκία, αφού εμείς (σύμφωνα με τα λεγόμενα των ίδιων των ιμάμηδων) είμαστε εκείνοι που καταπατάμε τις θρησκευτικές ελευθερίες των μουσουλμάνων της Θράκης…!)
Αυτά τα νεοαναγειρόμενα τζαμιά, λοιπόν, που ξεφυτρώνουν συνεχώς, έχουν κάποια ιδιαιτερότητα σε σχέση με τα τζαμιά του παρελθόντος. Όχι, δεν είναι το τεράστιο ύψος τους, ούτε η χλιδή (χαλιά κλπ) στους εσωτερικούς τους χώρους. Ούτε ότι απασχολούν (συνήθως) περισσότερους από έναν ιμάμηδες. Η ιδιαιτερότητα των σύγχρονων τζαμιών είναι πως ΟΛΑ έχουν υπόγειο μεγάλων διαστάσεων (συνήθως ίσων διαστάσεων με την συνολική επιφάνεια δόμησης που πάντα ξεπερνάει τα 300 τ.μ. εμβαδόν)… Κανονικό υπόγειο και όχι ημι-υπόγειο χώρο. Δηλαδή, χώρους που δεν υπάρχει οπτική πρόσβαση από έξω στο εσωτερικό τους.

Γιατί λοιπόν χτίζονται αυτά τα υπόγεια; Τι μπορούν να κρύβουν από «αδιάκριτα» μάτια; Μήπως αποθήκες οπλισμού; Μήπως αποθήκες τροφίμων; Ή μήπως λειτουργούν σαν χώροι καταφυγίου σε περίπτωση πολεμικής σύρραξης; Τα τζαμιά, σαν κτίρια είναι αρκετά μεγάλα και οι μιναρέδες τους τα κάνουν ευδιάκριτα από μεγάλες αποστάσεις…
Δεν θα ρωτήσω εάν με βάση τον αντιτρομοκρατικό νόμο θα μπορούσε η πολιτεία να πραγματοποιήσει αιφνιδιαστικούς ελέγχους προκειμένου να διαπιστώσει το ακριβές περιεχόμενο των χώρων αυτών. Θα ρωτήσω γιατί δεν το έχει πράξει μέχρι αυτή τη στιγμή… Και μάλιστα, όταν υπάρχει έντονη η φημολογία της ύπαρξης στρατιωτικού υλικού – οπλισμού σε χέρια τουρκοφρόνων, όπως με είχε διαβεβαιώσει πρώην στέλεχος της ΕΥΠ, λέγοντάς μου χαρακτηριστικά: «αυτό είναι παλιά υπόθεση…»!

Έχοντας ακούσει όλα όσα ο Κύπριος φίλος μου εξιστόρησε για την «κινητικότητα», τις πρακτικές και τις τακτικές των τουρκοκυπρίων πριν την εισβολή στην Κύπρο, διαπιστώνω πως η Θράκη σήμερα βιώνει την συνταγή της Κύπρου, εμπλουτισμένη και με τους σχεδιασμούς των μουσουλμάνων στο Κόσοβο. Και αναρωτιέμαι: Ένας Έλληνας δεν μπορεί να βρεθεί, εκεί στα ψηλά πολιτικά αξιώματα, που να θέσει ένα οριστικό τέρμα στον υποβόσκοντα εφιάλτη; Ένας Έλληνας δεν μπορεί να βρεθεί που να στυλώσει το ανάστημά του απέναντι στον τουρκικό επεκτατισμό και να φροντίσει να ξεβρωμίσει την Θράκη από πρακτοράκια και παράσιτα που απεργάζονται μία σύγκρουση στο τέλος της οποίας κανείς δεν θα είναι υπερήφανος;

Κύριοι πολιτικοί, τοπικοί άρχοντες και λοιποί κρατικοί υπάλληλοι, πότε θα αναλάβετε την πραγματική σας ευθύνη, που είναι η ευημερία και η προστασία του ίδιου του κράτους και των πολιτών του; Αν δεν μπορείτε, τουλάχιστον παραμερίστε και αφήστε άλλους να αναλάβουν όλα εσείς δεν τολμάτε. Σας έχουμε δει να προσκυνάτε τους «πασάδες» της Τουρκίας, ακόμη μέσα και σε τζαμιά. Σας έχουμε δει να τρέχετε να φωτογραφηθείτε μαζί τους προκειμένου να εισπράξετε ψήφους, χωρίς να γνωρίζουμε τις «υποθήκες» των συμφωνιών σας. Όμως, δεν σας έχουμε δει να ζητάτε ποτέ συγνώμη για όλα εκείνα που δεν κάνατε, ή για όλα τα λάθη που κάνατε και που καταδικάζουν καθημερινά την Θράκη στην απομόνωση και μεθοδικά την οδηγούν στην εγκατάλειψη.
Με ειλικρινή διάθεση και χωρίς να θέλω να κατηγορήσω κανέναν από τους ανεύθυνους ή τους υπεύθυνους (τοπικούς άρχοντες ή διακυβερνώντες των Αθηνών) θα ήθελα απλά να ρωτήσω: Γιατί;

Κωνσταντίνος