Για πρώτη φορά παγκοσμίως, το Ίντερνετ ξεπέρασε την τηλεόραση σε διαφημιστικές δαπάνες στη Βρετανία.
Συγκεκριμένα, στο πρώτο εξάμηνη του 2009, τα διαφημιστικά κονδύλια έφτασαν τα 1,75 δισ. λίρες.
Μόλις 10 χρόνια χρειάστηκε το διαδίκτυο προκειμένου να ξεπεράσει την τηλεόραση.
Οι διαφημιστικές δαπάνες στη Βρετανία κατέγραψαν αύξηση 4,6% σε ετήσιο επίπεδο, σύμφωνα με την έκθεση των Internet Advertising Bureau και PricewaterhouseCoopers.
Το 1998, όταν έγινε η πρώτη αντίστοιχη μέτρηση στη Βρετανία, τα διαφημιστικά έξοδα κυμαίνονταν στα 19,4 εκατ. λίρες.
Σήμερα, το διαδίκτυο κατέχει μερίδιο 23,5% στην πίτα των διαφημιστικών δαπανών της Βρετανίας, ενώ η τηλεόραση βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 21,9%.