Ο γίγαντας της διαδικτυακής αναζήτησης εγκαινίασε στις ΗΠΑ το δικτυακό τόπο Boutiques.com, ένα πολυκατάστημα ρούχων που προσφέρει στους χρήστες εξατομικευμένες στιλιστικές προτάσεις.
Οι επισκέπτες της διαδικτυακής μπουτίκ μπορούν να εισάγουν όρους αναζήτησης για ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσια, τσάντες και άλλα είδη. Στη συνέχεια μπορούν να ταξινομούν τα αποτελέσματα ανά στιλ, τιμή, σχεδιαστή, χρώμα, σιλουέτα, μοτίβο ή κατάστημα.
Για όσους αναζητούν φρέσκες ιδέες, ο δικτυακός τόπος προβάλλει «μπουτίκ» με τα κομμάτια που έχουν επιλέξει διάφοροι σχεδιαστές και διασημότητες, από την Σάλμα Χάγιεκ μέχρι τη Νικόλ Ρίτσι. Οι χρήστες μπορούν επίσης να δημιουργούν τις δικές τους «μπουτίκ» και να παρακολουθούν την απήχησή τους στους επισκέπτες της υπηρεσίας.
Αναλύοντας με ειδικούς αλγόριθμους το χρώμα και το σχέδιο κάθε ρούχου στις φωτογραφίες, ο δικτυακός τόπος προβάλλει στη δεξιά πλευρά της οθόνης ρούχα που ταιριάζουν με τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ο νέος δικτυακός τόπος, από τον οποίο απουσιάζει παντελώς το λογότυπο της Google, βασίστηκε σε τεχνολογία του Lala.com, μιας οπτικής μηχανής αναζήτησης που εξαγοράστηκε πέρυσι από τη μεγάλη εταιρεία του Διαδικτύου.
Το Boutiques είναι επίσης διαθέσιμο ως εφαρμογή για το iPad, την οποία οι χρήστες μπορούν να κατεβάζουν δωρεάν από το ηλεκτρονικό κατάστημα του iTunes.
Προς το παρόν, πάντως, η υπηρεσία περιορίζεται στην αμερικανική αγορά και τα γυναικεία μόνο ρούχα.