Από την 1η Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, οι διαφημιστές της Ρωσίας δεν θα είναι σε θέση να διαθέσει διαφημιστικών banners necking πάνω από το οδόστρωμα στους οικισμούς.
Η απαγόρευση προβλέπει αλλαγές στα τομεακά πρότυπα για την εξωτερική διαφήμιση, η οποία εγκρίθηκε από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Τεχνικής κανονισμού και Μετρολογίας.
Τα έσοδα από την τοποθέτηση των πανό, το 2008 μόνο στη Μόσχα, το Espar-αναλυτικές "υπολογίζεται σε περίπου 2,55 δισεκατομμύρια ρούβλια (περίπου εκατό εκατομμύρια δολάρια).