Τα διαφημιστικά έσοδα των αμερικανικών εφημερίδων συνεχίζουν την πτώση τους, η οποία κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2009 έφτασε το 29% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους, όπως ανακοινώθηκε από την Αμερικανική Ένωση Εφημερίδων (ΝΑΑ).
Οι έντυπος Τύπος και οι δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο απέφεραν 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια από διαφημίσεις στην ίδια χρονική περίοδο, έναντι 9,6 δισεκατομμυρίων κατά το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.
Οι εφημερίδες είναι αυτές που επλήγησαν περισσότερο, αφού τα έσοδά τους από διαφημίσεις μειώθηκαν δραστικά και έφτασαν στα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές εφημερίδες μειώθηκαν κατά 15,9%.
Ωστόσο, ο πρόεδρος της ΝΑΑ Τζον Σταρμ εκτιμά ότι «υπάρχουν ακόμα λόγοι για να είναι κανείς αισιόδοξος» και εκτιμά σε σχετική του ανακοίνωση πως «όταν η οικονομία θα αρχίσει την αναμενόμενη ανάκαμψη, οι αναγνώστες θα αρχίσουν να καταναλώνουν».
Υπενθυμίζεται ότι ο αμερικανικός Τύπος υπέστη πολλά τους τελευταίους μήνες με αρκετές εφημερίδες, ακόμα και μεγάλες, να κλείνουν, με πολλές απολύσεις και πολλές χρεοκοπίες.